وي افزود: در دوره بحراني کنوني سازمانهاي شهري براي توسعه گردشگري با فشار زيادي روبرو هستند واز اينرو همچون رم، به آخرين ترفندها همچون تحميل ماليات بيشتر برگردشگران روي ميآورند، درحالي که وظفيه اصلي شهرها، پذيرش گردشگران و تشويق آنها به اقامت طولاني تر است.
به گفته وي، اين کار علاوه بر رشد اقتصادي منجر به رشد اشتغال نيز شده و در اين ميان تورگردانان و سازمانهاي شهري نيز ميتوانند با تعامل بيشتر به توليد محصولاتي مناسب براي گردشگران روي آورند.
ازاينرو اين سازمان در نظر دارد با مشارکت سازمان بازاريابي شهري اروپا در 20 ژوئن سال آينده نمايشگاهي شهري را در شهر لندن برگزار کند که اين رويداد فرصتي مناسب را براي بسط و تعميق اهداف اين سازمان و ديگر موسسات مرتبط به وجود خواهد آورد.
علاوه بر آن اين سازمان در ماه مه همايشي با موضوع گردشگري گروهي برگزار کرده و در اواخر ماه مارس نيز سميناري را با عنوان گردشگري شهري در ايتاليا برپا خواهد کرد./109
انتهای پیام/